منتدى روان الكويت
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى روان الكويت

اهلا و سهلا بكم في منتدى روان الكويت

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اكسب فلوس وانت ع النت

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
نـــاصــًًًًًًٌٌَُُُُـــر
مشرف

المساهمات : 65
الموقع : الــــــــــــكــــــــويــــــــــــــــــــــــتًًًًُُِِِ

اكسب فلوس وانت  ع النت Empty
مُساهمةموضوع: اكسب فلوس وانت ع النت   اكسب فلوس وانت  ع النت Emptyالسبت يوليو 12, 2008 10:40 am

مفاجئه
ساره هل ترغب بكسب دخل اضافي دون اي تعب و انته في بيتك ولابس
بجامة النوم 000000000000
الموضوع اسهل مماتتصور
بس ادخل عن طريق الرابط هذا http://www.surfjunky.com/?r=alsini
كل الحكاية انك حيتفتحلك صفحة internet explorer و حيكون فيها دعاية لمواقع و حيتغير الموقع كل 30 ثانية
احب اؤكدلك انك مش لازم تبص على الاعلانات دي ,سيبها و استمر فى شغلك العادي اللي على النت
عارف كل ساعة حتقعدها حتربح منها كام؟(طبعا و انتة فاتح الصفحة اياها)
0.45 $ يعني الساعتين بدولار
-طبعا انتة بتسال انا بعمل كده ليه؟
علشان انا بكسب فلوس على كل واحد برشده على الوقع و يشترك و كل و احد يشترك عن طريق اللي انا جبته لغاية المستوي الثالث
يعني ممكن اكسب فلوس كمان من غير ما اقعد على النت(اكسب من شجرة الاعضاء اللي انا ارشدتهم)
ملحوظة : لو اقتنعت و اشتركت ممكن تاخد الايميل ده اللي انا كاتبه و تبعته لاصحابك وانا معنديش مانع لان انا برضه حستفيد
بعد ما تسجل اعملlogin و حتلاقي على الشمال مكتوب earn money اضغط عليها و بعدين حتضغط على
click here to start surf junky browser
حيتفتح صفحة انترنت اكسبلورر و حتتقلب فيها الاعلانات زي ما قلتلك

-كيف تحصل على ارباحك و تجيلك لحد البيت؟
لازم تعمل لنفسك حساب ذهبي على الانترنت فى موقع www.e-gold.com و ده مجاني 100%
و فوسك حتتشحنلك عليه اول ما توصل للحد الادني للصرف و بعدين شركه western union حتجبلك
فلوسك لحد عندك بس حتاخد مصاريف بسيطة و انتة تستلم الفلوس كاش من مكتب western union اللي فى بلدك
-- اقولك حاجة متعملش لنفسك حساب فى الحساب الذهبي الا لما تتطمن للموضوع و تلاقي ارباحك بتزيد قدام عينك(تقدر تتابع ارباحك من الموقع لحظة بلحظة عن طريق الضغط علىstatistics ) علشان لو مش عاجبك الموضوع متتعبش نفسك و تعمل حساب على الفاضي
ملحوظة الربح من هذه الطريقة حلال فالموقع ما في شي مغلف للشرع كل ما هناك إعلانات بتتغير كل 30 ثانيه مكنن إتابعها وممكن تتركها وتمارس عملك المعتاد
هناك ثلاث طرق لزيادة الربح
أولاً عن طريق زيادة عدد الساعات الي بتجلسها على النت حيث لمن توصل الى100 ساعه راح سزيد ربحك بالساعه من 45 سنت الى نصف دولار بالساعه وبعدين مكنن يوصل الى 75 سنت بالساعه
ثانيا عن طريق جلب ناس للموقع يشتركوا عن طريق الرابط بتاعك إلي راح يتكون لمن تعمل حساب فالي راح يجو عن طريقك مباشره راح أتكونلك 5% من أراحهم والي من المستوى الثاني يعني ألي بيشتركو عن طريق المشتركين عن طريقك مباشره راح تحصل على 3% من أرباحهم والمستوى الثالث 1% يعني أشترك عن طريقك 100 سخص وكل شخص من الميه دول جاب 100 شخص وهكذا أتخيل الأرباح الكثيره ألي حتحصلها
ومثال على ذلك صاحبي إلي دلني على الموقع بحصل ألآن بعد ثلاث أشهر على معدل ربح شهري 1250 $
بس الموضوع بدو صبر وطولت بال وأنت شطارتك كيف أتجيب مشتركين أكثر
ملحوظه مهمه :هذا الموقع لا يفعل اشتراكك لديه الا اذا دخلت عن طريق وصله كالتي بالاعلي لأن هذا هو هدف الموقع وهذه الفكره التي يقوم عليها فاذا اشتركت فيه وحدك ستجد رصيدك لا يزيد واذا زاد لا يزيد
روان الكويت
مدير عام

المساهمات : 28

مُساهمةموضوع: هلا وغلا   اكسب فلوس وانت  ع النت Emptyالثلاثاء يوليو 22, 2008 4:52 am

مشكوووووووووور علي الموضوع القمة وهذا مويديد عليك
تحياتي : روان الكويت
https://rawanalkuwait.banouta.net
مشرف

المساهمات : 65
الموقع : الــــــــــــكــــــــويــــــــــــــــــــــــتًًًًُُِِِ

مُساهمةموضوع: رد: اكسب فلوس وانت ع النت   اكسب فلوس وانت  ع النت Emptyالثلاثاء يوليو 22, 2008 5:47 am

العفو يا اخت روان انتي مو اليديد عليج
ارد الحلو وتقبلي تحياتي لج

تحياتي لج <<<<< ناصر >>>>>

اكسب فلوس وانت ع النت
صفحة 1 من اصل 1